Projekbeskrivelse
Iværksætteren
Magasinet om og til landets iværksættere
Iværksætteren
Magasinet om og til landets iværksættere
Kunder //
Dansk Iværksætter Forening
Baggrund //
Udover Dansk Iværksætter Forenings funktioner med at arrangere events for iværksættere, agere talerør for iværksætternes behov til politikere i forsøg på at påvirke den politiske agenda og forbedre iværksætteres vilkår – har Dansk Iværksætter Forening et fysisk magasin, nemlig Iværksætteren.
Løsning //
Magasinet Iværksætteren er en af Dansk Iværksætter Forenings stærkeste kanaler. Magasinet udkommer seks gang årligt, og er spækket med spændende og inspirerende indhold til iværksættere, og andre med interesse i iværksætteri, investering og xx.
Magasinet indeholder bl.a. guides og værktøjer, interviews med de nyeste og sejeste danske iværksættere, sponsoreret indhold og meget mere.
KPI Communications leverede //
- Projektledelsen og konceptet fra A-Z
- Redaktionelle medarbejdere
- Contentproduktion
- Art Director og grafisk opsætning
- Distribution og partneraftaler
- Annoncørnetværk
Resultater //
Iværksætteren udkommer i et oplag på 7500 i første oplag. Øvrige event-oplag forekommer til blandt Folkemødet, TechBBQ og Global Entrepreneurship Week på 12.500. Desuden udkommer magasinet online på Dansk Iværksætter Forenings egne kanaler med 25.000 unikke besøgende.
Samarbejdspartnere //
Danske Bank, OPR- Virksomhedslån, Verifone, Mazda, Miljøstyrelsen
Kontakt os for at høre hvordan vi kan hjælpe dig
Indtast dit navn og telefonnummer nedenfor. Så ringer vi dig op for en uforpligtende samtale.
Kontakt os for at høre hvordan vi kan hjælpe dig
Indtast dit navn og telefonnummer nedenfor. Så ringer vi dig op for en uforpligtende samtale.