Handelsbetingelser
Disse handelsbetingelser gælder for alle tilmeldinger og køb af kurser afholdt af KPI Communications A/S. Ved at gennemføre din tilmelding accepterer du følgende betingelser:
1. Tilmelding og Betaling
1.1 Når du tilmelder dig kurset, accepterer du at betale den oplyste pris for kurset. Priserne kan være eksklusive eller inklusive moms, afhængigt af køberen.
1.2 Betaling kan ske kun via en faktura som du modtager fra vores økonomiafdeling.
1.3 Betalingen skal ske inden for den angivne betalingsfrist, som fremgår af fakturaen. Hvis betalingen ikke modtages til tiden, forbeholder KPI Communications A/S sig retten til at suspendere adgangen til kurset, indtil betaling er gennemført.
2. Refusion og Afmelding
2.1 Du har ret til at afmelde dig kurset og få refunderet den fulde betaling, hvis afmeldingen sker inden for 14 dage fra købsdatoen. Refusion vil blive behandlet inden for 7 dage efter modtagelse af afmeldingen.
2.2 Hvis du afmelder dig senere end 14 dage før kursusstart, vil der ikke blive givet refusion, medmindre andet er aftalt. I tilfælde af afmelding mindre end 14 dage før kursusstart, kan du overføre din plads til en anden person uden ekstra gebyr.
2.3 Hvis kurset aflyses af KPI Communications, vil du få fuld refusion af den betalte kursuspris.
3. Kursusindhold og Materialer
3.1 KPI Communications A/S forbeholder sig retten til at ændre kursusindhold, tidsplan eller undervisningsformat, hvis det er nødvendigt. Alle tilmeldte vil blive informeret om eventuelle ændringer i god tid.
3.2 Kursusmateriale, herunder adgang til online platforme, værktøjer, videoer, dokumenter og øvrige undervisningsmaterialer, vil blive stillet til rådighed under hele kursusforløbet.
3.3 Du får adgang til kursusmaterialerne og online platformen, så længe kurset er aktivt, og i op til 30 dage efter kursets afslutning, med mindre andet er aftalt.
4. Adgang til Kurser
4.1 Kurser afholdes enten fysisk eller online, og du får adgang til undervisningen via den platform eller det fysiske undervisningssted, der benyttes af KPI Communications A/S. Det er dit ansvar at sikre, at du, ved online undervisning, har den nødvendige teknologi til at deltage i kurset (f.eks. internetforbindelse, computer, headset mv.).
4.2 Adgang til et kursus er kun tilgængeligt for den person, der har tilmeldt sig kurset, og kan ikke deles med andre.
5. Ansvar
5.1 KPI Communications A/S påtager sig ikke ansvar for eventuelle tekniske problemer, der måtte opstå i forbindelse med kursets afholdelse, medmindre de skyldes vores egen fejl. Du er ansvarlig for at sikre, at dit udstyr og internetforbindelse er fuld funktionsdygtige.
5.2 Vi forbeholder os retten til at afvise tilmeldinger fra personer, der ikke opfylder de nødvendige forudsætninger for kurset.
6. Persondata
6.1 Når du tilmelder dig kurset, indsamler KPI Communications A/S de nødvendige personoplysninger for at kunne administrere din tilmelding og kursusadgang. Alle persondata behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.
6.2 Dine personoplysninger vil kun blive brugt til formål relateret til kurset og vil ikke blive delt med tredjeparter uden dit samtykke, medmindre det er nødvendigt for at opfylde lovgivningsmæssige krav.
7. Copyright og Ejendomsretter
7.1 Alt kursusmateriale, herunder men ikke begrænset til videoer, dokumenter, præsentationer og andet indhold, er beskyttet af ophavsret og ejes af KPI Communications A/S. Du må ikke kopiere, distribuere eller på anden måde viderebringe kursusmaterialet uden forudgående skriftligt samtykke fra KPI Communications A/S.
8. Ændringer af Købsbetingelser
8.1 KPI Communications A/S forbeholder sig retten til at opdatere eller ændre disse købsbetingelser. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på denne side, og det er dit ansvar at holde dig opdateret på de gældende vilkår.
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål til disse handelsbetingelser eller til kurserne, er du altid velkommen til at kontakte os:
Email: artem@kpic.dk
Telefon: +45 50 47 08 62